اخبار داغ

اجتناب از تجمع در بوستانها همزمان با روز طبیعت

سخنگوی ناجا گفت: شهروندان به دلیل روند صعودی ابتلا به بیماری کرونا از هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت اجتناب کنند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “مهدی حاجیان” اظهار داشت: همزمان با سیزدهم فروردین، روز “طبیعت” هرساله و بر […]

اشتراک گذاری
11 فروردین 1400
107 بازدید
کد مطلب : 39298

سخنگوی ناجا گفت: شهروندان به دلیل روند صعودی ابتلا به بیماری کرونا از هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت اجتناب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “مهدی حاجیان” اظهار داشت: همزمان با سیزدهم فروردین، روز “طبیعت” هرساله و بر اساس سنت نوروزی و دیرینه، شهروندان به فضای سبز می روند، این در حالی است که بایستی به دلیل روند صعودی ابتلا به این بیماری در تمامی شهرهای کشور، برابر تصمیم های اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، شهروندان از هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت همچون سال گذشته اجتناب کنند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی مردم در این مدت زمانی عنوان کرد: توصیه ما به تمامی شهروندان عزیز این است که برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس و کاستن زحمات کادر درمانی تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند و همچنان ضمن پرهیز از حضور در اماکن شلوغ،  تمامی توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی ناجا با تاکید بر پرهیز از هرگونه عادی انگاری در خصوص ویروس کرونا تصریح کرد: بر اساس مصوبات مدیریت هوشمند کرونایی، مردم بایستی از حضور در پارک ها و فضای سبز عمومی شهرها پرهیز کنند، از سویی نظارت و کنترل لازم توسط مراجع مربوطه در این خصوص نیز صورت خواهد پذیرفت.

سردار حاجیان با بیان اینکه کارکنان خدوم نیروی انتظامی از هرگونه خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهند کرد، تاکید کرد: نیروی انتظامی نیز از تمام شهروندان خواست که خدمتگزاران خود را در اجرای مصوبات ملی مقابله با کرونا بیش از پیش همراهی کنند.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۸۸۵ هزار و ۵۶۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۶۶۵ نفر رسیده است.
تعداد شهرستان‌های قرمز کرونا به ۳۲ و نارنجی به ۸۵ افزایش یافت. ۲۷۲ شهرستان زرد و تنها ۵۹ شهرستان آبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *