اخبار داغ

نکاتی درباره سعید محمد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، یعقوب ربیعی نکاتی درباره نامزد انتخابات ریاست جمهوری می گوید: جریان انقلابی در فاز عملیات روانی معمولا ضعیف و منفعل بوده، ولی برآمدن یک جوان و نگرفتن گارد منفعلانه نقطه قوت این پرونده است. در این انتخابات ۵ مولفه گفتمانی مورد توجه قرار خواهد گرفت: عدالت، کارآمدی، نحوه ارتباط […]

اشتراک گذاری
10 فروردین 1400
86 بازدید
کد مطلب : 39164

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، یعقوب ربیعی نکاتی درباره نامزد انتخابات ریاست جمهوری می گوید:

جریان انقلابی در فاز عملیات روانی معمولا ضعیف و منفعل بوده، ولی برآمدن یک جوان و نگرفتن گارد منفعلانه نقطه قوت این پرونده است.

در این انتخابات ۵ مولفه گفتمانی مورد توجه قرار خواهد گرفت:

عدالت، کارآمدی، نحوه ارتباط با دنیا، نحوه نگاه به آزادی های اجتماعی، جوانگرایی.

علت استقبال از سعید محمد، تب جوانگرایی در جریان انقلابی و انتصابش در پست سابق یعنی قرارگاه خاتم بود.

با توجه به ناکارآمدی دولت و کارآمدی قرارگاه در خدمت رسانی به مردم در مشکلات و حوادث چند سال گذشته، هر کسی که در راس قرارگاه قرار می گرفت در مدار انتخابات مورد توجه می افتاد خصوصا اگر جوان بود.

اینکه یک جوان و در عرض چند ماه توانسته خودش را وارد صحبت های مردم کند قابل اعتنا و برای جریان انقلابی نیاز به مطالعه و کپی برداریست.

کسانی که الان بعنوان حامی محمد در حال تبلیغ هستند باید توجه داشته باشند که فیلتر شورای نگهبان، هر لحظه ممکن است بر سر هر فردی فرود بیاید.

وجه احساسی و گل های دقیقه نودی انتخابات ما زیاد است آیا این بنده خدا فن بیان و آگاهی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جهت شرکت در مناظره و بعدا مدیریت کشور را دارد. شبیه هندوانه چاقو نخورده نیست؟

در این انتخابات چون اولین انتخابات دهه پنجم است نظام توان ریسک زیادی ندارد. آیا به فردی که مانند هندوانه چاقو نخورده است اعتماد می کند؟ آیا فردا داستان احمدی نژاد برایش تکرار نخواهد شد؟

جریان انقلابی باید از ناجی محوری و شخص محوری بپرهیزد. یک فرد نمی تواند ناجی باشد، آنچه ناجی است تفکر و برنامه انقلابی است که هر فردی ممکن است حامل آن باشد.

اگر یک درصد احتمال ردصلاحیت یا عدم احراز محمد را بدهیم ترس من از سرخوردگی جریان انقلابی پس از ردصلاحیت اوست.

جریان انقلابی در برابر او چکار باید بکند:

ما هیچ مهره انقلابی را نباید بسوزانیم. متاسفانه جریان غربگرا از شهردار قاتل و هفت تیرکشش اعجوبه می سازد ولی ما به راحتی یک انقلابی را له می کنیم.

او حتی اگر تایید نشود باید از پتانسیلش در یک مقام اجرایی استفاده شود.

باید به جریان انقلابی خصوصا سوپرانقلابی های جوان فهماند عصر شخص محوری گذشته است

بجای فردمحوری و سینه زدن برای این و آن دو وظیفه به گردن ماست; تلاش برای افزایش مشارکت و تقویت گفتمان و جریان انقلابی.

“خیابان انقلاب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *