اخبار داغ

میزبانی باغ هنر تهران از رویداد «پروژه گردشگری دیجیتال»

نخستین پروژه واقعیت افزوده (AR) به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ در باغ هنر مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهران آغاز به کار کرد. مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهران به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ میزبان نخستین پروژه گردشگری دیجیتال در پایتخت شد. این پروژه هنری به صورت واقعیت افزوده (AR) در باغ هنر تهران برگزار می‌شود.پروژه نوروزی […]

اشتراک گذاری
10 فروردین 1400
103 بازدید
کد مطلب : 39011

نخستین پروژه واقعیت افزوده (AR) به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ در باغ هنر مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهران آغاز به کار کرد.

مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهران به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ میزبان نخستین پروژه گردشگری دیجیتال در پایتخت شد. این پروژه هنری به صورت واقعیت افزوده (AR) در باغ هنر تهران برگزار می‌شود.پروژه نوروزی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد میزبان یکی از مشهورترین آثار هنری استاد «نورالدین زرین‌کلک»، هنرمند ایرانی و یکی از بنیان گذاران و فعالان نسل اول هنر انیمیشن، طراحی و مجدد و متحرک‌سازی شده و مضمون آن، تبریک سال نو با مراسم نوروزی ایرانیان و پارسی زبانان است. علاقه‌مندان قادر خواهند بود در سراسر باغ هنر با استفاده از این فناوری، توسط گوشی هوشمند خود، در کنار شخصیت‌های این انیمیشن نوروزی ایستاده و عکس یادگاری بگیرند.این پروژه ابا اسکن کردن QR CODE اپلیکیشن، قابل دانلود و مشاهده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *