اخبار داغ

بت سازی انتخاباتی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تحلیل محمد صادق کوشکی درباره انتخابات: بعضی از طرفداران نامزدهای انقلابی چنان در توصیف فرد مورد نظرشان مبالغه می کنند که هر کودکی متوجه خالی بندی و دروغ گویی آنها می شود. همین طرفداران بعد از مدتی همه دروغها و مبالغه های خودشان را باور می کنند و به […]

اشتراک گذاری
10 فروردین 1400
97 بازدید
کد مطلب : 39007

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تحلیل محمد صادق کوشکی درباره انتخابات:

بعضی از طرفداران نامزدهای انقلابی چنان در توصیف فرد مورد نظرشان مبالغه می کنند که هر کودکی متوجه خالی بندی و دروغ گویی آنها می شود.

همین طرفداران بعد از مدتی همه دروغها و مبالغه های خودشان را باور می کنند و به این نتیجه می رسند که فرد مورد نظر آنها ناجی کشور و ملت است و تنها اوست که می تواند مشکلات مردم را حل و فصل کند و به همین دلیل با تعصب هرچه تمام تر به مبالغه های خود ادامه می دهند و اگر کسی نامزد دیگری را تبلیغ کند و یا اشکالات نامزد محبوب آنها را بگوید، خون جلوی چشمهایشان را خواهد گرفت و…..

در حالی که هیچ یک از نامزدهای انقلابی ناجی کشور نیستند چون برنامه ندارند و اگر برنامه ای هم داشته باشند نیروی هماهنگ و توجیه شده برای اجرای برنامه را ندارند( هر چند هر کدام از آنها به قدرت برسند حتما اوضاع از دوران روحانی بهتر خواهد شد)

باور کنیم هر نامزد انقلابی در کنار ویژگی‌های مثبت، اشکالات و کمبودهایی دارد و اگر به قدرت برسد محتاج یاری همه نیروهای انقلابی است تا بتواند به تدریج بر مشکلات غلبه کند و کارها را روبه راه کند.

مبالغه درباره نامزدهای انقلابی، «بت سازی و بت تراشی» است و حامیان آنها را به بت پرستان متعصب و بی منطق تبدیل می کند. بت پرستانی که برای اثبات برتری «بت » محبوبشان، به سادگی و به خیال راحت، حاضر به تخریب ناجوانمردانه سایر نامزدهای انقلابی می شوند.

مطلق انگاری و بت سازی سم مهلک انتخابات در نظام دینی است. سمی که انتخابات را برای کشور و مردم تبدیل به یک «رویداد تلخ، زیانبار و نامبارک» تبدیل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *