اخبار داغ

آنهایى که حضورشان قطعى شده و آنهایى که معادلات را تغییر مى دهند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در حالی که کمتر از سه ماه تا برگزارى انتخابات ریاست جمهورى باقیمانده، اما هنوز نامزدهاى اصلى دو جریان سیاسى مهم کشور براى این انتخابات مشخص نشده اند. با این حال و به رغم گمانه زنى در خصوص کاندیداتورى یا عدم کاندیداتورى برخى چهره هاى متعلق یا نزدیک به […]

اشتراک گذاری
10 فروردین 1400
59 بازدید
کد مطلب : 39158

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در حالی که کمتر از سه ماه تا برگزارى انتخابات ریاست جمهورى باقیمانده، اما هنوز نامزدهاى اصلى دو جریان سیاسى مهم کشور براى این انتخابات مشخص نشده اند.

با این حال و به رغم گمانه زنى در خصوص کاندیداتورى یا عدم کاندیداتورى برخى چهره هاى متعلق یا نزدیک به اصلاح طلبان و اصولگرایان، به نظر مى رسد حضور برخى از آنها قطعى شده است.

محسن رضایى، سعید محمد، حسین دهقان، محمدرضا عارف، عزت الله ضرغامى و محمود احمدى نژاد را مى توان از هم اکنون جزو کاندیداهاى قطعى انتخابات ١۴٠٠دانست.

در عین حال گفته مى شود کاندیداتورى سعید جلیلى، محسن مهرعلیزاده و قالیباف نیز مسجل شده است.

در کنار این اسامى، نام هایى چون على لاریجانى، ابراهیم رییسى، اسحاق جهانگیرى، محسن هاشمى، محمدجواد ظریف، پزشکیان و سیدحسن خمینى نیز در محافل مکررا طرح مى شود اما تاکنون خبرى از قطعى شدن تصمیم آنها براى شرکت در انتخابات منتشر نشده است، چهره هایى که به نظر مى رسد حضور یا عدم حضورشان، سرنوشت انتخابات ١۴٠٠و همچنین سایر کاندیداهاى آن را مشخص خواهد کرد.

علاوه بر چهره هاى مورد اشاره نام هاى دیگرى مانند رستم قاسمى، پرویز فتاح، مخبر، سردار وحیدى، حمیدرضا حاجى بابایى، صادق خرازى و… به گوش مى خورد اما نه فقط نامزدى یا عدم نامزدى آنها در انتخابات مشخص نیست بلکه معلوم نیست آیا حضور این افراد تاثیرى بر معادلات پیش رو خواهد داشت یا نه.

تحلیلی از رضا امیری

خیابان انقلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *