اخبار داغ

با اولین موبایل ضدآب شیائومی آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سالهاست که طرفداران یک دستگاه کاملاً ضدآب را از شیائومی طلب می کنند، اما در عوض، این شرکت فقط به ساخت تلفن هایی با محافظت در برابر قطرات آب اکتفا کرده است. اما این رویه با Mi 11 Ultra تغییر می کند. این موبایل تا ۱.۵ متر و به […]

اشتراک گذاری
09 فروردین 1400
101 بازدید
کد مطلب : 38795

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سالهاست که طرفداران یک دستگاه کاملاً ضدآب را از شیائومی طلب می کنند، اما در عوض، این شرکت فقط به ساخت تلفن هایی با محافظت در برابر قطرات آب اکتفا کرده است.

اما این رویه با Mi 11 Ultra تغییر می کند. این موبایل تا ۱.۵ متر و به مدت زمان ۳۰ دقیقه در برابر آب مقاوم خواهد بود.

شیائومی همچنین گفته است که این موبایل برای اولین بار دارای دریچه آزاد کننده گاز (هلیوم) است که به شما امکان می دهد فشار داخلی درون دستگاه را آزاد کنید.

دریچه هلیوم در وسایل غواصان حرفه ای یافت می شود و به غواصان اجازه می دهد فشار جمع شده ناشی از مولکول های گاز هلیوم را که به ساعت و دیگر تجهیزات همراه وارد شده است را آزاد کنند. اگر این فشار و ذرات گاز جمع شده آزاد نشود، فشار گاز می تواند به ساعت و یا هر وسیله دیگری آسیب برساند.

تاکنون شیائومی تأیید کرده است که می ۱۱ اولترا از فناوری باتری جدیدی بهره می برد که از اکسید سیلیکون برای آند استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *