اخبار داغ

مسافران نوروزی ظرف ۷۲ ساعت باید به شهرهای خود برگردند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده در سطح کشور و وضعیت قرمز تعدادی از شهرها از مسافران تقاضا داریم که ظرف ۷۲ ساعت به شهرهای خود بازگردند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی خوزستان […]

اشتراک گذاری
08 فروردین 1400
105 بازدید
کد مطلب : 38561

جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده در سطح کشور و وضعیت قرمز تعدادی از شهرها از مسافران تقاضا داریم که ظرف ۷۲ ساعت به شهرهای خود بازگردند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی خوزستان با تاکید بر مدیریت سفرهای نوروزی مسافران اظهار داشت: با توجه به مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و اضافه شدن برخی از شهرها به مناطق قرمز و نارنجی، تمامی مسافران از زمان اعلام فرصت دارند ظرف ۷۲ ساعت شهرهای مورد نظر را ترک کنند، در غیر این صورت پلیس طبق قانون اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به شعار نوروزی پلیس(امنیت و آرامش، نشاط بهاری) افزود: امنیت و سلامت مردم برای پلیس حائز اهمیت است و به همین منظور ضمن قدردانی از همکاری مردم تقاضا داریم مانند سال گذشته ضمن همکاری با حوزه بهداشت و درمان و خادمان خود در نیروی انتظامی، به قطع زنجیره این ویروس کمک کنند.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: طرح‌های نوروزی نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات به قوت خود باقی است و از تمام مردم تقاضا داریم همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: با تلاش تمامی مسئولان به زودی طرح واکسیناسیون عمومی آغاز خواهد شد اما این به معنی بی توجهی به پروتکل‌های اعلامی نیست بلکه باید مانند ماه‌های قبل رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم.۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *