اخبار داغ

رنگ کرونایی تهران نارنجی شد

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران اعلام کرد: بر اساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت وضعیت کرونایی شهر تهران از امروز/ شنبه نارنجی شد. بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از»  و «به»  شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرضا زالی گفت: علاوه بر […]

اشتراک گذاری
07 فروردین 1400
112 بازدید
کد مطلب : 38462

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران اعلام کرد: بر اساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت وضعیت کرونایی شهر تهران از امروز/ شنبه نارنجی شد.

بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از»  و «به»  شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرضا زالی گفت: علاوه بر کلانشهر تهران شهرهای دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی، ارجمند و فیروزکوه در وضعیت نارنجی قرار دارند و بخش زیادی از مراجعین فعلی به مراکز درمانی، کسانی هستند که به دلیل دوره نهفتگی بیماری، در هفته آخر اسفند ۹۹ در جریانات پر ازدحام درون شهری حضور داشتند و پیش‌بینی می‌شود این سیر حداقل تا نهم و دهم فروردین ۱۴۰۰ به همین صورت ادامه یابد.

وی افزود:مسافرت‌ها، تجمعات خانوادگی، مهمانی‌های جمعی، حضور در منازل افراد پرخطر و…، به شدت به عنوان عامل زمینه‌ای می‌تواند در شکل‌گیری شبه خوشه‌های جدید عمل کرده و می‌تواند میزان موارد ابتلاء و البته مرگ و میرها را در روزهای آتی تحت تأثیر قرار دهد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۸۵ نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۲ هزار و ۳۰۸ نفر رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *