اخبار داغ

ورود خودروها با پلاک غیر بومی به الموت شرقی و غربی ممنوع شد

فرماندار شهرستان قزوین از ممنوعیت ورود خودروها با پلاک غیر بومی به بخش های الموت غربی و شرقی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این منطقه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمد شفیعی روز جمعه با اعلام این خبر، افزود: با توجه به ورود بیش از حد مسافران نوروزی به […]

اشتراک گذاری
06 فروردین 1400
114 بازدید
کد مطلب : 38118

فرماندار شهرستان قزوین از ممنوعیت ورود خودروها با پلاک غیر بومی به بخش های الموت غربی و شرقی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمد شفیعی روز جمعه با اعلام این خبر، افزود: با توجه به ورود بیش از حد مسافران نوروزی به بخش های الموت غربی و شرقی و لزوم جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بین ساکنان و مسافران مستقر در این منطقه مقرر شد از صبح امروز کلیه مسیرهای منتهی به الموت غربی و شرقی مسدود و ورود پلاک های غیر بومی ممنوع شود.
شفیعی گفت: با رانندگان دارای خودروهایی با پلاک غیر بومی که اصرار بر ورود به بخش های الموت غربی و شرقی داشته باشند به دلیل تمکین نکردن به قوانین و مصوبات ستاد کرونای شهرستان قزوین برخورد قانونی خواهد شد.
وی گفت: طی روزهای گذشته ۲۳ بیمار مبتلا به کرونای جهش یافته در روستای فیشان الموت شرقی شناسایی و اقدامات پیشگیرانه لازم اجرا شده است .
فرماندار اضافه کرد:به دستور جانشین ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در استان قزوین با توجه به افزایش ۲۰ درصدی روند بستری های کرونا در استان و شناسایی افراد مبتلا به کرونای جهش یافته در الموت، مسافران باید ظرف دو روز آینده این منطقه را تخلیه و ترک کنند در غیر این صورت با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *