اخبار داغ

راه اندازی نخستین آزمایشگاه تشخیص مواد مخدر در بوشهر

نخستین آزمایشگاه تشخیص و آنالیز مواد مخدر نیروی انتظامی روز جمعه با ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در بوشهر به بهره‌برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این آیین گفت: راه اندازی این آزمایشگاه نقش تعیین کننده‌ای در تشخیص مواد مخدر دارد. سردار خلیل واعظی افزود: از آنجا که گاهی قاچاقچیان […]

اشتراک گذاری
06 فروردین 1400
96 بازدید
کد مطلب : 38210

نخستین آزمایشگاه تشخیص و آنالیز مواد مخدر نیروی انتظامی روز جمعه با ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این آیین گفت: راه اندازی این آزمایشگاه نقش تعیین کننده‌ای در تشخیص مواد مخدر دارد.

سردار خلیل واعظی افزود: از آنجا که گاهی قاچاقچیان داشتن مواد مخدر را کتمان و یا نوع آن را به درستی نمی‌گویند این موضوع در تعیین مجازات آن‌ها تاثیر دارد به همین دلیل راه‌اندازی چنین آزمایشگاهی در استان بوشهر بعنوان یک ضرورت احساس می‌شد.

وی یادآور شد: پیش از این برای آنالیز مواد مخدر کشف شده در استان به دلیل نبود تجهیزات و کارشناس مورد نیاز، نمونه مواد به استان فارس یا تهران ارسال می‌شد که زمان زیادی می‌برد.

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: به همین دلیل با پیگیری‌های صورت گرفته ۲ نفر برای فراگیری دوره آموزشی به تهران اعزام و اینک به عنوان متخصص در آزمایشگاه مشغول به کار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *