اخبار داغ

اسکان ۳۶۰۰ مسافر در واحدهای اقامتی بوشهر

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: از ۲۸ اسفند سال ۹۹ تا چهارم فروردین ۱۴۰۰ ، سه هزار و ۶۰۰ مسافر و گردشگر در واحدهای اقامتی این استان اسکان یافتند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمد حسین ارسطو زاده گفت: بیشترین شمار مسافران به تعداد یک هزار و ۷۴۳ […]

اشتراک گذاری
06 فروردین 1400
64 بازدید
کد مطلب : 38105

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: از ۲۸ اسفند سال ۹۹ تا چهارم فروردین ۱۴۰۰ ، سه هزار و ۶۰۰ مسافر و گردشگر در واحدهای اقامتی این استان اسکان یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمد حسین ارسطو زاده گفت: بیشترین شمار مسافران به تعداد یک هزار و ۷۴۳ مسافر در شهرستان بوشهر و کمترین شمار به تعداد ۶۴ مسافر در شهرستان دشتی اقامت یافتند.

وی بیان کرد: براین اساس میزان اقامت در هتل یک هزار و ۵۱۵ نفر ، هتل آپارتمان ۳۴۰ نفر ، اقامت در هتل سرای سنتی ۳۵ نفر ، اقامت در مهمانپذیر ۵۲۷ نفر ، مجتمع های گردشگری ۲۲۰ نفر و بومگردی‌ها ۹۶۳نفر  اقامت کردند.

ارسطوزاده اضافه کرد: همان‌طور که از قبل اعلام شده در راستای رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی اسکان مسافر فقط در واحدهای اقامتی دارای مجوز امکان‌پذیر است و اسکان گردشگر و مسافر در سایر اماکن دیگر ممنوع است.

ارسطو زاده اظهار کرد: در همین راستا تیم‌های نظارتی این اداره کل ۵۹۵ بازدید از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین راهی و دفاتر خدماتی مسافرتی و مراکز اقامتی موقت انجام داده و چنانچه کم کاری انجام شده باشد با آن مرکز اقامتی برابر قانون برخورد و پلمب می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای سفرهای ایمن و مسئولانه اسکان در مکان‌های رسمی، ممنوعیت اسکان در اماکن غیر رسمی و نصب چادر، الزام استفاده از ۲ ماسک در سفر و بازدیدها، اجرای تمام  دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در بازدیدها از اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی مورد تاکید قرار دارد.

ارسطوزاده اضافه کرد: تا پایان تعطیلات نوروز دبیرخانه ستاد در استان بوشهر فعال است و به‌طور شبانه روز گزارش‌ها مردمی را در این موضوع‌ها رصد می‌کند تا بتوانیم همه با هم از شیوع موج بعدی کرونا جلوگیری کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: در این مدت ۹هزار و ۶۳۹ بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی، چهار هزار و ۲۷۰ بازدید از جاذبه تاریخی – فرهنگی، سه هزار و ۲۰۲ بازدید از جاذبه‌های طبیعی و ۲ هزار و ۱۶۷ بازدید از جاذبه‌های دست ساز انجام شده است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *