اخبار داغ

ظرفیت بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان تکمیل شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا و بستری در شهرهای آبادان ، خرمشهر و شادگان افزایش یافته است گفت:ظرفیت بخش کرونایی تمام بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان تکمیل شده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان دکتر شکراله سلمان زاده: علت تکمیل […]

اشتراک گذاری
06 فروردین 1400
66 بازدید
کد مطلب : 38131

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا و بستری در شهرهای آبادان ، خرمشهر و شادگان افزایش یافته است گفت:ظرفیت بخش کرونایی تمام بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان تکمیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان دکتر شکراله سلمان زاده: علت تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان است.

وی افزود: مراجعه دیر هنگام و با حال بد از سوی شهروندان باعث شده تا شمار بیماران بد حال در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها افزایش یابد و شرایط به گونه‌ای است که اگر این روند ادامه یابد مجموعه کادر درمان نمی توانند پاسخگوی بیماران باشند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: درصد بسیار بالایی از موارد فوتی بعلت مراجعه دیرهنگام بیماران کرونایی به بیمارستان است.

وی از مردم خواست به محض مشاهده هرگونه علامت مشکوک به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند و در صورت تشخیص پزشک به بستری، بدون درنگ به بیمارستان مراجعه کنند و از درمان خانگی و مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنند.

بر اساس این گزارش در پی تکمیل ظرفیت بیمارستانهای منطقه جنوب غرب خوزستان، نشست کمیته بحران دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور رئیس دانشکده، اعضای هیات رییسه، روسای بیمارستان‌های تابعه و جمعی از پزشکان متخصص به منظور بررسی و ارائه راهکارهای اجرایی برای حل این بحران در محل بیمارستان طالقانی آبادان برگزار شد.

در ۲۴ ساعت گذشته از تعداد ۳۹۵ نمونه آزمایش کرونا در شهرستان‌های آبادان،خرمشهر و شادگان  ۲۰۵ مورد جدید مثبت ابتلا به کووید ۱۹ تایید شد.در شبانه روز گذشته ۷۷ بیمار جدید کرونایی در آبادان، ۹۱ بیمار در خرمشهر و ۳۷ بیمار در شادگان شناسایی شدند.در این مدت ۴۱ بیمار در بیمارستان‌های منطقه بستری و ۴۵ بیمار پس از  بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.۲۵۴ بیمار کرونایی در پنج بیمارستان آبادان، خرمشهر و شادگان بستری هستند.۹ شهرستان خوزستان قرمز و ۹ شهرستان نارنجی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *