اخبار داغ

افتتاح ۱۲ طرح عمرانی در جزیره های قشم و کیش

استاندار استان هرمزگان گفت: ۱۴ طرح زیربنایی، عمرانی، تولیدی و اقامتی با بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار صبح امروز به دستور رییس جمهوری در جزیره های قشم و کیش افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، صبح امروز در آیین افتتاح ۱۲ طرح منطقه آزاد قشم افزود: این طرح‌ها تحرک خوبی در […]

اشتراک گذاری
05 فروردین 1400
83 بازدید
کد مطلب : 38039

استاندار استان هرمزگان گفت: ۱۴ طرح زیربنایی، عمرانی، تولیدی و اقامتی با بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار صبح امروز به دستور رییس جمهوری در جزیره های قشم و کیش افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، صبح امروز در آیین افتتاح ۱۲ طرح منطقه آزاد قشم افزود: این طرح‌ها تحرک خوبی در جزیره ها و مناطق آزاد این استان ایجاد می‌کند و وی ادامه داد: در نیمه اول امسال نیز چندین طرح عمرانی در استان هرمزگان از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود و در اختیار مردم خونگرم جنوب کشور قرار می‌گیرد.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری رهبر معظم انقلاب، این شعار باید نصب العین همه مسئولان و سرمایه گذاران قرار گیرد و همه دستگاههای اجرایی پشتیبانی را از تولید داشته باشند و موانع پیش روی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را از پیش پایشان بردارند.

وی افزود: تولید؛ اشتغال، توانمندی و جلوگیری از تورم را به دنبال دارد و زندگی راحت برای مردم کشور را به ارمغان می‌آورد.

همتی ادامه داد: ایران اسلامی باید در زمینه تولید قوی‌تر از پیش شود و با توسعه صادرات غیرنفتی، وابستگی ایران به فروش نفت کاهش یابد.

وی تصریح کرد: این امر باعث توامند شدن کشور می‌شود و استفاده از بخش خصوصی می‌تواند موجب افزایش صادرات غیرنفتی شود.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: یکی از اولویت های دولت در گمرک، تسریع در ترخیص کالاهای اساسی و به ویژه مواد اولیه برای تولید شرکت‌ها و کارخانه‌های داخلی است.

۱۲ طرح شاخص اقتصادی، صنعتی، عمرانی و گردشگری در ۲ بخش سرمایه گذاری دولتی و خصوصی با مجموع اعتبار ۲۰ میلیون دلاری و ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی در مراسمی در اولین پنج‌شنبه سال ۱۴۰۰ توسط رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *