اخبار داغ

مسدود شدن جاده کندوان

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت که با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع تندباد شدید در منطقه و احتمال ریزش سنگ و به منظور حفظ ایمنی مسافران ، جاده کندوان بر روی تردد خودروها بسته شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مهدی صفایی افزود: با توجه به پیش […]

اشتراک گذاری
04 فروردین 1400
83 بازدید
کد مطلب : 37809

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت که با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع تندباد شدید در منطقه و احتمال ریزش سنگ و به منظور حفظ ایمنی مسافران ، جاده کندوان بر روی تردد خودروها بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مهدی صفایی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی به دلیل وزش باد شدید در ارتفاعات و احتمال سقوط سنگ و بهمن از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی این جاده بسته شده است و با فروکش کردن باد شدید و بهتر شدن شرایط و کاهش خطر احتمال سقوط سنگ و بهمن جاده بازگشایی خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت : نیروهای راهداری در طول این مدت در آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز ریزش و سقوط سنگ در این مسیر ، اقدام به پاکسازی کنند.

صفایی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر ۸۰ کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را نیمه ابری اعلام کرد و گفت : در حال حاضر دمای هوا در این منطقه ۹ درجه سانتی گراد است.

کرمعلی اسدی افزود : با توجه به عبور فعالیت سامانه بارشی از منطقه، هم اکنون شاهد وزش باد شدید در این منطقه می باشیم که پیش بینی می شود که سرعت باد به بیش از  ۷۰ کیلومتر در ساعت نیز برسد و درجه حرارت نیز بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد خنک تر شود.

حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس – کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *