اخبار داغ

تعطیلی اماکن فرهنگی فیروز کوه و دماوند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اعلام کرد که به دلیل موج جدید شیوع کرونا، بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه ممنوع شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز «پرهام جانفشان» گفت: طرح خدمات سفر با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی، راهداری و اورژانس برای گردشگران از ۲۸ […]

اشتراک گذاری
04 فروردین 1400
152 بازدید
کد مطلب : 37825

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اعلام کرد که به دلیل موج جدید شیوع کرونا، بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه ممنوع شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز «پرهام جانفشان» گفت: طرح خدمات سفر با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی، راهداری و اورژانس برای گردشگران از ۲۸ اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین امسال ادامه دارد.

وی ادامه داد:امسال بازدید از اماکن موزه ای و کاخ موزه ای استان با استقبال بسیار زیاد گردشگران همراه بوده است که در صورت استقبال مردم نیز احتمال افزایش ساعت بازدید برای عموم وجود خواهد داشت.

جانفشان در عین حال ادامه داد: به دلیل افزایش شیوع کرونا در دماوند و فیروزکوه اماکن اقامتی، تاریخی، تفریحی و گردشگری در این ۲ شهرستان شمال استان تعطیل است.  

این مقام مسئول، با اشاره به تخفیف ۵۰ درصدی برای اقامت مسافران، گفت: اماکن اقامتی در سطح تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز اقدام به پذیرش مسافران دارند.

وی اضافه کرد: مسافران می توانند هرگونه تخلف در اماکن اقامتی و پذیرایی را از طریق شماره گویای خدمات سفر ۰۹۶۲۹ گزارش کنند.

به گفته جانفشان، همچنین با همکاری ستاد گردشگری و فرهنگی شهرداری برای نوروز تورهای یک روزه برای مسافران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هزینه این تورها برای هر گردشگر بین ۹۰ تا ۱۸۰ هزار تومان است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *