اخبار داغ

مجمع نمایندگان خوزستان و چهارمحال بختیاری هم پیمان برای جلوگیری از انتقال آب کارون

مجمع نمایندگان استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری به‌منظور جلوگیری از اجرای طرح انتقال آب کارون نشست مشترک برگزار می‌کنند. نشستی که برای بررسی طرح انتقال آب کارون از سرچشمه‌های آن صورت می‌گیرد، طرحی که به اعتقاد خیلی از کارشناسان، نه منطقی بوده، نه استدلال علمی و کارشناسی دارد و نه در آن به مسائل […]

اشتراک گذاری
04 فروردین 1400
56 بازدید
کد مطلب : 37901

مجمع نمایندگان استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری به‌منظور جلوگیری از اجرای طرح انتقال آب کارون نشست مشترک برگزار می‌کنند. نشستی که برای بررسی طرح انتقال آب کارون از سرچشمه‌های آن صورت می‌گیرد، طرحی که به اعتقاد خیلی از کارشناسان، نه منطقی بوده، نه استدلال علمی و کارشناسی دارد و نه در آن به مسائل زیست‌محیطی توجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از بازتاب خوزستان ، عصر امروز چهارشنبه (۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۰) مجمع نمایندگان خوزستان با هدف برگزاری نشست با نمایندگان چهارمحال و بختیاری برای بررسی و جلوگیری از طرح انتقال آب، اهواز را به مقصد شهرکرد ترک کردند.

از بین نمایندگان حاضر در این سفر می‌توان به نمایندگانی چون سید کریم حسینی، شبیب جویجری و مجتبی یوسفی نمایندگان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، ابراهیم متینیان نماینده رامهرمز و رامشیر، عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک، لفته احمدنژاد نماینده خرمشهر، جلیل مختار نماینده آبادان و علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان، اندیکا، لالی وهفتکل اشاره کرد.

طرح انتقال آب با وجود مخالفت برخی از کارشناسان، مسئولان، نمایندگان و مهم‌تر از همه افکار عمومی مردم استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، با فشار مسئولان و نمایندگان استان‌های مرکز کشور، به‌ویژه اصفهان و شورای عالی آب تصویب و به مناسبت هفته دولت در سال ۱۳۹۰ طرحی به نام طرح بهشت‌آباد توسط وزارت نیرو کلنگ زنی شد.

حالا نمایندگان خوزستان به امید جلوگیری از روند اجرایی این طرح به استان چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند تا ضمن برگزاری نشست با نمایندگان این استان در مجلس، از طرح‌های انتقال آب و تونل بهشت‌آباد، به‌منظور بررسی بیشتر و دقیق‌تر، بازدید کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *