اخبار داغ

۳ هزار گردشگر نوروزی در اقامتگاههای سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: سه هزار و ۱۶۵ گردشگر داخلی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و توجه به سفر سالم و مسئولانه در تاسیسات گردشگری مجاز استان اقامت کردند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز مهدی جمال روز سه شنبه به رسانه ها افزود: از ابتدای طرح نوروزی از ٢٨ […]

اشتراک گذاری
03 فروردین 1400
81 بازدید
کد مطلب : 37708

مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: سه هزار و ۱۶۵ گردشگر داخلی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و توجه به سفر سالم و مسئولانه در تاسیسات گردشگری مجاز استان اقامت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز مهدی جمال روز سه شنبه به رسانه ها افزود: از ابتدای طرح نوروزی از ٢٨ اسفند ٩٩ تاکنون ۹۳۰ نفر در هتل‌ها و مهمانسراها، ۷۵ نفر در هتل آپارتمان‌ها، ۳۴۰ نفر در مهمانپذیرها، یکهزار و ۲۴۰ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی، ۵۷۵ نفر در مجتمع‌های گردشگری و پنج نفر در اقامتگاه‌های سنتی استان سمنان اقامت داشتند.
وی تاکید کرد: در همین مدت، ۲۵ گردشگر خارجی نیز در مراکز مجاز گردشگری زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اقامت کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان یادآور شد: با توجه به لزوم رعایت مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا در تاسیسات گردشگری، نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز ادامه دارد.
در استان سمنان ۹۰ اقامتگاه بوم گردی، ۱۵ هتل و مهمان‌سرا، ۱۴ اقامتگاه سنتی، پنج مهمان‌پذیر، پنج مجتمع گردشگری، ۷۹ خانه مسافر، یک هتل آپارتمان، دو مرکز تفریحی سرگرمی، یک اردوگاه، یک متل، ۳۱ دفتر خدمات مسافرتی، ۴۲ رستوران بین راهی، ۱۹ سفره‌خانه سنتی و سه موسسه آموزش گردشگری فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *