اخبار داغ

امکان بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی مراغه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مراغه از امکان بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی مراغه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خبر داد. یعقوب طالبی ضمن اعلام این خبر، گفت: به دنبال هماهنگی‌های صورت گرفته توسط کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر مراغه، تمامی اماکن […]

اشتراک گذاری
03 فروردین 1400
129 بازدید
کد مطلب : 37675

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مراغه از امکان بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی مراغه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خبر داد.

یعقوب طالبی ضمن اعلام این خبر، گفت: به دنبال هماهنگی‌های صورت گرفته توسط کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر مراغه، تمامی اماکن تاریخی و موزه‌های شهرستان در طول ایام نوروز با آمادگی کامل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت میراث فرهنگی پذیرای میهمانان است.

وی ادامه داد: بازدیدهای نظارتی به صورت مستمر توسط اکیپ‌های نظارتی شهرستان و همچنین ستاد مرکزی استان از اماکن تاریخی و تأسیسات گردشگری مراغه در حال انجام است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اماکن مذکور اقدامات مداخله‌ای و قانونی اعمال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی وضعیت جوی نابسامان و بارشی استان طی هفته جاری دستگاه‌های امدادرسان با آمادگی هرچه بیشتر در راستای هرگونه آسیب‌های احتمالی ناشی از بارش‌ها و سیل در شهر تاریخی مراغه اقدام خواهند کرد.

و متذکر شد: دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر مراغه در طول ایام نوروز فعال بوده و مسافران محترم در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۴۱۳۷۲۴۷۷۷۴ و ۰۴۱۳۷۲۴۷۷۷۵ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *