اخبار داغ

آغاز واکسیناسیون ۱۰۰۰ پاکبان در شیراز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طرح واکسیناسیون یک هزار پاکبان شیرازی، علیه کرونا ویروس از سوم فروردین آغاز می شود. عبدالرسول همتی گفت: پیرو برنامه واکسیناسیون کشوری علیه کرونا ویروس و پیشتازی استان فارس در این امر، دانشگاه علوم پزشکی شیراز تلاش دارد برنامه […]

اشتراک گذاری
03 فروردین 1400
134 بازدید
کد مطلب : 37697

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طرح واکسیناسیون یک هزار پاکبان شیرازی، علیه کرونا ویروس از سوم فروردین آغاز می شود.

عبدالرسول همتی گفت: پیرو برنامه واکسیناسیون کشوری علیه کرونا ویروس و پیشتازی استان فارس در این امر، دانشگاه علوم پزشکی شیراز تلاش دارد برنامه بهار سلامت را با تزریق واکسن کرونا برای پاکبانان قرار دهد.

او افزود: با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و مواجهه آنان با زباله ها و پسماندهای عفونی، در راستای پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری کووید۱۹، تزریق واکسن علیه کرونا ویروس برای گروه پرخطر در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفت که در مرحله نخست، هزار پاکبان شهرداری شیراز که بر اساس سن و بیماری زمینه ای اولویت بندی شدند، واکسینه می‌شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: صبح امروز سوم فروردین پانصد پاکبان واکسینه می‌شوند و در روز بعد نیز مابقی پاکبانان واکسن علیه کرونا ویروس را دریافت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *