اخبار داغ

جلسه ساماندهی ورودی اهواز از محور زرگان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جلسه ساماندهی ورودی اهواز محور زرگان با حضور ابراهیم نوشادی شهردار منتخب، مدیران مناطق، معاون فنی عمرانی، مدیر عامل سازمان میادین و قائم مقام شهردار اهواز برگزار شد. شهردار منتخب در این جلسه بر آماده سازی طرح ساماندهی ورودی اهواز از محور زرگان تاکید کرد و گفت: این طرحها […]

اشتراک گذاری
01 فروردین 1400
113 بازدید
کد مطلب : 37443

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جلسه ساماندهی ورودی اهواز محور زرگان با حضور ابراهیم نوشادی شهردار منتخب، مدیران مناطق، معاون فنی عمرانی، مدیر عامل سازمان میادین و قائم مقام شهردار اهواز برگزار شد.

شهردار منتخب در این جلسه بر آماده سازی طرح ساماندهی ورودی اهواز از محور زرگان تاکید کرد و گفت: این طرحها باید بر اساس ساماندهی آن محور و فضاسازی مناسب طراحی شده و هرچه سریعتر از طریق سازمان میادین برای ساخت به معاونت فنی عمرانی ارسال گردد.نوشادی همچنین به مدیر منطقه ۳ دستور داد نسبت به جمع آوری نخاله در ورودی اهواز از محور زرگان اقدام نمایند.
در این جلسه ساماندهی احشام نیز در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد راهکارها و ایده های مناسب در این خصوص سریعا بررسی گردد.

شهردار منتخب در پایان خاطرنشان کرد: جلسه ای با پلیس راهور در خصوص ساماندهی وانت بارها و ماشین های پارک شده در این محدوده خواهیم داشت و چگونگی اعمال قانون در مورد این دسته نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *