اخبار داغ

انجام فعالیت های جهادی لبیک به ندای رهبری است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از غوابش مدیر گروه جهادی شهید همت اهواز : برنامه های انجام شده برای شناسایی مبتلایان به کرونا و کنترل این بیماری امید بخش است. وی گفت: فعالیت گروه  جهادی شهید همت و کمک به مردم برای کنترل بیماری کرونا مؤثر بوده و در این زمینه […]

اشتراک گذاری
29 اسفند 1399
159 بازدید
کد مطلب : 37256

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از غوابش مدیر گروه جهادی شهید همت اهواز : برنامه های انجام شده برای شناسایی مبتلایان به کرونا و کنترل این بیماری امید بخش است.

وی گفت: فعالیت گروه  جهادی شهید همت و کمک به مردم برای کنترل بیماری کرونا مؤثر بوده و در این زمینه باید با بررسی نقاط ضعف و قوت انجام این فعالیت ها ارتقا یابد و گسست بین گروه های جهادی و ستاد کرونا برطرف شود.

حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت نیز در آیین شروع همکاری با بهداشت شرق اهواز با ضرورت تقویت همکاری و همفکری بین گروه های جهادی، سازمان ها و ارگان ها تأکید کرد و گفت: این امر در رفع مشکلات و ارتقای خدمت رسانی ها مؤثر است.لازم به یادآوری است مردان جهادی شهید همت شهرستان اهواز با همکاری بهداشت شرق که از امروز تا ۱۵فروردین ماه ۱۴۰۰ادامه خواهد داشت در مکانهای مختلف اهواز حضور خواهند یافت و از خانواده ها تست کرونا گرفته و با راهنمایی های لازم به  آنان مشاوره می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *