اخبار داغ

۴۲زندانی جرائم مالی غیرعمدعیدامسال به اغوش خانواده بازمیگردند

 به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،سید مجتبی حسینی صبح امروز در مراسم جشن آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در اردبیل اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ آزادسازی زندانیان و کمک به بازگرداندن آنان به آغوش خانواده‌هایشان تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم. وی افزود: آزادسازی ۴۲ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان محقق شده […]

اشتراک گذاری
28 اسفند 1399
79 بازدید
کد مطلب : 37029

 به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،سید مجتبی حسینی صبح امروز در مراسم جشن آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در اردبیل اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ آزادسازی زندانیان و کمک به بازگرداندن آنان به آغوش خانواده‌هایشان تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم.

وی افزود: آزادسازی ۴۲ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان محقق شده و خوشبختانه این اقدامات در استان اردبیل در طول چندین سال گذشته روند مناسبی به خود گرفته و همکاری و مشارکت مردم در آزادسازی زندانیان بسیار قابل توجه و مهم است.

مدیرکل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل ادامه داد: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی در استان اردبیل یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که درصدد هستیم و تا عید نوروز تمامی این ۴۶ نفر به آغوش خانواده بازمی‌گردند که امیدواریم این مهم همچنان با جدیت ادامه داشته باشد.

حسینی ادامه داد: برگزاری جشن‌های گلریزان و نیز آزادسازی زندانیان به صورت غیرحضوری و شبکه‌های اجتماعی با همکاری خیران در استان نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجه ۷۰ درصدی داشته و این مسئله نشان از نوع‌دوستی و کمک به مردم است.وی اظهار کرد: گذشت شاکیان، تسهیلات بلاعوض و همکاری ستاد دیه استان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد استان بسیار حائز اهمیت و اساسی است و امسال ۲۱۸ نفر توسط ستاد دیه استان اردبیل آزادسازی شده‌اند.

منبع :تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *