اخبار داغ

۷۶۱ داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی ثبت نام خود را نهایی کردند

فرماندار و رییس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز گفت: ۷۶۱ داوطلب برای انتخابات عضویت در شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز و شهر الهایی ثبت نام خود را نهایی کردند. به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز، جمال عالمی نیسی چهارشنبه شب با اشاره به ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری اهواز افزود: از […]

اشتراک گذاری
28 اسفند 1399
71 بازدید
کد مطلب : 36911

فرماندار و رییس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز گفت: ۷۶۱ داوطلب برای انتخابات عضویت در شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز و شهر الهایی ثبت نام خود را نهایی کردند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز، جمال عالمی نیسی چهارشنبه شب با اشاره به ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری اهواز افزود: از این تعداد۷۳۹ داوطلب برای شورای شهر اهواز و ۲۲ داوطلب برای شهر الهایی ثبت نام نهایی شدند.
وی ادامه داد: ۸۶ درصد این داوطلبان مرد و ۱۴ درصد زن هستند.
رییس حوزه انتخابیه شهرستان اهوازبا بیان اینکه از این تعداد ۹۶ درصد بدون سابقه نمایندگی و چهاردرصد با سابقه نمایندگی هستند، گفت:۳۹۸ داوطلب با مدرک لیسانس، ۲۸۷ داوطلب فوق لیسانس، ۳۳ داوطلب دکتری، ۲۰ داوطلب حوزوی، ۱۶ داوطلب دیپلم و  هفت داوطلب با مدرک دیپلم شرکت کردند.
عالمی نیسی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان به صورت حضوری با انجام تست کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در فرمانداری، انجام شد افزود: ثبت نام داوطلبان بدون نیاز به مراجعه حضوری نیز از طریق دفاتر پیشخوان دولت، اپلیکیشن اندرویدی و یا ازطریق نسخه ویندوزی دانلود برنامه ثبت‌نام از طریق پورتال وزارت کشور به نشانی entekhabat.moi.ir امکان پذیر بود.
انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *