اخبار داغ

مسافران مشکوک دراردبیل قرنطینه میشوند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،گروه استان‌ها – رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل گفت: در صورت مشاهده هر گونه افراد مشکوک باید سریعاً اقدامات قرنطینه بیماران انجام شود تا از ابتلای دیگران جلوگیری به عمل آید. جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان اردبیل برگزار شد و در این جلسه هر کدام […]

اشتراک گذاری
28 اسفند 1399
102 بازدید
کد مطلب : 37021

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،گروه استان‌ها – رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل گفت: در صورت مشاهده هر گونه افراد مشکوک باید سریعاً اقدامات قرنطینه بیماران انجام شود تا از ابتلای دیگران جلوگیری به عمل آید.

مسافران مشکوک در اردبیل قرنطینه می‌شوند

جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان اردبیل برگزار شد و در این جلسه هر کدام از حاضران به نقطه نظراتی در ارتباط با وضعیت کنونی کرونا پرداختند و خواستار همکاری همه‌جانبه مردم برای رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی شدند.

شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: شناسایی ویروس انگلیسی در روزهای آینده با اعمال محدودیت‌ها و پروتکل‌های جدید اعمال شده و در این زمینه نیاز است تا پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و مسافران به خوبی و کامل رعایت شود.

وی بیان کرد: با توجه به این که در استان اردبیل احتمال مسافرت و مهمانی وجود دارد و این استان در شرایط زرد کرونایی به سر می‌برد به همین منظور نیاز است با شناسایی افراد مشکوک و رسیدگی به وضعیت موجود پایگاه‌های سنجش کرونا و بیماریابی تشکیل شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل ادامه داد: در صورت مشاهده هر گونه افراد مشکوک باید سریعاً اقدامات قرنطینه بیماران انجام شود تا از ابتلای بیماران جلوگیری به عمل آید که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

منبع :تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *