اخبار داغ

فعالیت اماکن گردشگری استان کرمانشاه در نوروز ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، فعالیت اماکن گردشگری این استان در ایام نوروز مشخص شد. امید قادری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به قرارگیری شهرهای این استان در وضعیت زرد و آبی، از فعالیت اماکن […]

اشتراک گذاری
28 اسفند 1399
86 بازدید
کد مطلب : 36928

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، فعالیت اماکن گردشگری این استان در ایام نوروز مشخص شد.

امید قادری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به قرارگیری شهرهای این استان در وضعیت زرد و آبی، از فعالیت اماکن گردشگری این استان در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد. وی با اشاره به امکان برگزاری تورهای نوروزی تحت مدیریت هوشمند در شهرهای زرد و آبی، تصریح کرد:در صورتی که وضعیت شهرهای استان به حالت نارنجی و قرمز در آیند محدودیت تردد در آن‌ها اعمال خواهد شد و خودروهای غیر بومی ۷۲ ساعت برای ترک شهر مورد نظر زمان دارند.قادری با اشاره به ممنوعیت اقامت در مدارس و اماکن دولتی در سراسر کشور، از لزوم توجه به حفظ معیشت مردم در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفاظتی علیه کرونا تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *