اخبار داغ

احتمال محدودیت پروازها در ایام نوروز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سازمان هواپیمایی کشوری از احتمال اعمال محدودیت‌های پروازی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد. محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به رابطه و همکاری تنگاتنگ این سازمان با ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و وزارت بهداشت در جهت پیشگیری و ریشه‌کن شدن ویروس […]

اشتراک گذاری
28 اسفند 1399
113 بازدید
کد مطلب : 36931

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سازمان هواپیمایی کشوری از احتمال اعمال محدودیت‌های پروازی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به رابطه و همکاری تنگاتنگ این سازمان با ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و وزارت بهداشت در جهت پیشگیری و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، از احتمال اعمال ممنوعیت برای پروازهای نوروزی خبر داد. وی در این رابطه اذعان داشت: چنانچه در اوج سفرهای نوروزی ستاد مبارزه با کرونا به این نتیجه برسد که محدودیت‌های پروازی اعمال شود، علاوه بر استان خوزستان، استان‌های دیگر با محدودیت مواجه خواهند شد.

محمدحسن ذیبخش با بیان اینکه پاسخگویی به شکایت‌های مردمی به صورت روزانه توسط دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسه‌های هوانوردی سازمان انجام می‌شود، تصریح کرد: اگر بلیط‌ها پیش فروش شده باشند بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته شرکت‌های هواپیمایی همه مبلغ بلیط خریداری شده را بدون کسر جریمه به مسافران مسترد خواهد کرد.

هر پروازی را مسئولان حوزه بهداشتی از ما بخواهند، کنسل می‌کنیم و پول بلیط‌های لغو شده به مردم باز می‌گردد اما اگر مسافری با تست کرونای مثبت پروازش لغو شود، به او بهایی پرداخت نخواهد شد.در این روزها و ایام نوروز به‌شدت نظارت‌ها و ارزیابی‌های خود را تشدید می‌کنیم و به هیچ شخص یا شرکتی اجازه تخطی از پروتکل‌های بهداشتی را نمی‌دهیم. اگر ایرلاینی هم مرتکب تخلف شود مانند گذشته و به صورت جدی با او برخورد خواهیم کرد.

کته قابل‌توجه اینکه صبح امروز مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، اعلام کرده بود که در نوروز همه پروازهای کشور برقرار هستند و هیچگونه مشکلی برای ظرفیت پروازها وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *