اخبار داغ

زنان سرکش دنیای ریاضیات وارد بازار نشر شدند

کتاب «زنان سرکش دنیای ریاضیات (توانمندی اعداد)» نوشته تالیتیا ویلیامز با ترجمه افشین آزادمنش توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،‌ کتاب «زنان سرکش دنیای ریاضیات (توانمندی اعداد)» نوشته تالیتیا ویلیامز به‌تازگی با ترجمه افشین آزادمنش توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی […]

اشتراک گذاری
27 اسفند 1399
109 بازدید
کد مطلب : 36817

کتاب «زنان سرکش دنیای ریاضیات (توانمندی اعداد)» نوشته تالیتیا ویلیامز با ترجمه افشین آزادمنش توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،‌ کتاب «زنان سرکش دنیای ریاضیات (توانمندی اعداد)» نوشته تالیتیا ویلیامز به‌تازگی با ترجمه افشین آزادمنش توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی این‌کتاب سال ۲۰۱۸ با عنوان «قدرت اعداد» منتشر شد.

این‌کتاب دربرگیرنده داستان‌های عجیب از زنان ریاضیدان است که عامل اتصال و پیوندشان این است که در برهه‌ای از زندگی، فردی آن‌ها را باور کرد و به آن‌ها فهماند که ناممکن‌ها شاید ناممکن نباشند! یکی از همین‌شخصیت‌ها که در مقطعی از زندگی با این‌باور روبرو شد، مریم میرزاخانی ریاضیدان ایرانی است.

تالیتیا ویلیامز در کتاب موردنظر قصه بیش از ۳۰ زن را از دانشمندان کدشکن گرفته تا نخبگان موشکی روایت کرده است. این‌زنان همگی بر مشکلاتی که سر راه موفقیت‌شان وجود داشت، فایق آمده و به‌عنوان دانشمند ریاضی تثبیت و شناخته شدند.

این‌کتاب با ۲۷۴ صفحه و قیمت ۷۰ هزار تومان منتشر شده است.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *