اخبار داغ

در سوریه انقلاب کردند، در لیبی سالگردش را جشن می گیرند!

۱۵ مارس ۲۰۱۱ میلادی آغاز درگیری‌های خونین در خاک سوریه بود که امسال دهمین سالگرد آن نیز سپری شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سرویس جهان شرق، ۱۵ مارس ۲۰۱۱ میلادی آغاز درگیری‌های خونین در خاک سوریه بود که امسال دهمین سالگرد آن نیز سپری شد. گروه‌های مختلف تروریستی و […]

اشتراک گذاری
27 اسفند 1399
91 بازدید
کد مطلب : 36880

۱۵ مارس ۲۰۱۱ میلادی آغاز درگیری‌های خونین در خاک سوریه بود که امسال دهمین سالگرد آن نیز سپری شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سرویس جهان شرق، ۱۵ مارس ۲۰۱۱ میلادی آغاز درگیری‌های خونین در خاک سوریه بود که امسال دهمین سالگرد آن نیز سپری شد.

گروه‌های مختلف تروریستی و مخالفین دولت سوریه که یا در محدوده کوچک استان ادلب جمع شده و یا در کشورهای دیگر مشغول مزدوری برای بیگانگان هستند در سالگرد این واقعه تصاویری از تجمع و برگزاری مراسم جشن خود منتشر کردند. اما در این میان تصاویری وجود دارد که به خوبی خلاصه روایتی از آنچه که بر سر کشور مظلوم سوریه و مردم آن آمد را نشان می دهد.گروهی از مزدوران تحت امر ترکیه که به فرمان این کشور، به اصطلاح انقلابشان را به مشتی دلار فروخته و عازم میدان نبرد لیبی شدند، در شهر طرابلس پایتخت این کشور رژه پیروزی! به مناسبت دهمین سالگرد آغاز جنگ داخلی سوریه برگزار کردند.

این نیروها که از گروه موسوم به تیپ سلیمان شاه یا “عمشات” هستند در سالهای اخیر بیش از آنکه به نبرد در خاک سوریه و رسیدن به اهدافی که ۱۰ سال پیش در سر داشتند بپردازند مشغول مزدوری برای بیگانگان در نبرد لیبی، قره باغ و احتمالا به زودی در یمن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *