اخبار داغ

جدیدترین رده بندی از سرعت اینترنت جهانی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، وب سایت اسپید تست جدیدترین رده بندی از سرعت اینترنت کشورهای جهان در فوریه ۲۰۲۱ میلادی را منتشر کرده است. طبق این گزارش در دومین ماه سال جاری میلادی متوسط سرعت موبایل در سراسر جهان ۴۶.۹۴ مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت اینترنت ثابت جهان ۹۷.۵۲ مگابیت بر ثانیه […]

اشتراک گذاری
27 اسفند 1399
62 بازدید
کد مطلب : 36631

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، وب سایت اسپید تست جدیدترین رده بندی از سرعت اینترنت کشورهای جهان در فوریه ۲۰۲۱ میلادی را منتشر کرده است. طبق این گزارش در دومین ماه سال جاری میلادی متوسط سرعت موبایل در سراسر جهان ۴۶.۹۴ مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت اینترنت ثابت جهان ۹۷.۵۲ مگابیت بر ثانیه بوده است.

این در حالی است که در ژانویه سال جاری متوسط سرعت اینترنت موبایل در سراسر جهان ۴۶.۷۴ مگابیت بر ثانیه و متوسط جهانی سرعت اینترنت ثابت ۹۶.۹۸ مگابیت بر ثانیه بوده است. به عبارت دیگر در ماه فوریه متوسط سرعت جهانی اینترنت موبایل و ثابت نسبت به ماه گذشته اندکی رشد کرده است.

سقوط سه پله‌ای سرعت اینترنت ثابت ایران

بر اساس این گزارش متوسط سرعت موبایل ایران در ماه گذشته میلادی ۲۵.۲۷ مگابیت بر ثانیه بوده و جایگاه آن در رده بندی کشورها با یک پله صعود رده ۸۴ ذکر شده است. از سوی دیگر سرعت اینترنت ثابت ایران ۱۹.۵۵ مگابیت بر ثانیه اعلام شده اما جایگاه ایران در این رده بندی ۳ پله سقوط کرده و در رده ۱۳۴ قرار گرفته است.

سقوط یک پله‌ای سرعت اینترنت موبایل کره جنوبی

در دومین ماه ۲۰۲۱ میلادی، امارات متحده عربی با سرعت اینترنت موبایل ۱۷۷.۱۶ مگابیت بر ثانیه، مانند ماه گذشته در رده نخست قرار است. در جایگاه دوم قطر با سرعت اینترنت ۱۷۱.۱۵ و در رده سوم کره جنوبی با سرعت ۱۶۶.۴۱ مگابیت بر ثانیه قرار گرفتند.طبق اطلاعات موجود در این فهرست، جایگاه قطر یک پله رشد و کره جنوبی یک پله سقوط کرد. رده‌های چهارم، پنجم و ششم این فهرست بدون هیچ تغییری نسبت به ماه قبل به چین (۱۴۸.۶۲ مگابیت بر ثانیه)، عربستان سعودی (۱۱۹.۰۶ مگابیت بر ثانیه) و نروژ (۱۱۷.۰۱ مگابیت بر ثانیه) اختصاص داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *