اخبار داغ

۸ شهر و ۷۷ روستای استان کرمان تا پایان سال از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، تعداد چهار شهر و ۷۵ روستا گازدار شده و هشت شهر و ۷۷ روستای دیگر تا پایان اسفندماه جاری از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، “منوچهر فلاح” اظهار کرد: : به منظور توسعه شبکه […]

اشتراک گذاری
26 اسفند 1399
104 بازدید
کد مطلب : 36490

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، تعداد چهار شهر و ۷۵ روستا گازدار شده و هشت شهر و ۷۷ روستای دیگر تا پایان اسفندماه جاری از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، “منوچهر فلاح” اظهار کرد: : به منظور توسعه شبکه گازرسانی و پوشش جامع مناطق مختلف شهری و روستایی استان، تاکنون حدود  ۲۰ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان کرمان اجرا شده که قریب به  ۱۷۰۰ کیلومتر آن در سال جاری محقق شده است.

وی ادامه داد: از مجموع شبکه های تغذیه و توزیع گاز استان، ۹۰۰۰ کیلومتر در بخش شهری و ۱۱۰۰۰ کیلومتر در بخش روستایی بوده که این مقدار شامل  17000 کیلومتر شبکه گازرسانی و ۳۰۰۰ کیلومتر خط تغذیه است.

فلاح تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، تعداد چهار شهر و ۷۵ روستا گازدار شده و هشت شهر و ۷۷ روستای دیگر تا پایان اسفندماه جاری از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند که براین اساس، بیش از تعهد تکلیفی به لحاظ تعداد شهر و روستاهای گازرسانی شده، در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اینکه تا پایان بهمن ماه امسال در مجموع تعداد ۶۰ شهر و ۱۳۵۶ روستا گازدار شده اند، گفت: عملیات گازرسانی به مناطق حائز شرایط و فاقد گاز استان، با سرعت در دست اقدام است و امیدواریم در آینده نزدیک، میزان درصد بهره مندی استان کرمان، به میانگین کشوری نزدیک و موجبات ارتقاء سطح رضایت و رفاه عمومی استان فراهم شود.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *