اخبار داغ

کاشت ۲۰۰ اصله نهال در پالایشگاه گاز ایلام

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، رئیس امور اداری پالایشگاه گاز ایلام از کاشت ۲۰۰ اصله نهال در این واحد صنعتی خبر داد و گفت: پالایشگاه ایلام هرساله به‌منظور حفظ محیط زیست و فرهنگ‌سازی حفظ منابع طبیعی تعداد قابل توجه‌ای از انواع درخت را غرس می‌کند. سیدسعید موسوی گفت: درخت از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین […]

اشتراک گذاری
26 اسفند 1399
122 بازدید
کد مطلب : 36303

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، رئیس امور اداری پالایشگاه گاز ایلام از کاشت ۲۰۰ اصله نهال در این واحد صنعتی خبر داد و گفت: پالایشگاه ایلام هرساله به‌منظور حفظ محیط زیست و فرهنگ‌سازی حفظ منابع طبیعی تعداد قابل توجه‌ای از انواع درخت را غرس می‌کند.

سیدسعید موسوی گفت: درخت از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین عناصر در محیط زیست و چرخه حیات در اکوسیستم جهانی است و کاشت درخت و تأثیر مثبت آن در ایجاد تعادل آب و هوا، پاک‌سازی هوا، انسجام بافت خاک و حفظ زیستگاه موجودات مختلف و کاهش گرمای زمین نشان‌دهنده نقش مهم آن در همه ابعاد زندگی انسان است.

وی افزود: نگهداشت ۲۴.۵ هکتار فضای سبز فازهای ۱ و ۲ و جنگل‌کاری پالایشگاه شامل آبیاری، هرس، وجین، واکاری، اصلاح تشتک و نگهداری شبکه آبیاری و مدیریت پسماندهای کشاورزی از وظایف واحدهای زیرمجموعه این امور است.

رئیس امور اداری پالایشگاه گاز ایلام تصریح کرد: این پالایشگاه به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور رئیس محیط زیست شهرستان چوار، هیئت رئیسه و جمعی از همکاران شرکت، ۲۰۰ اصله نهال درخت ارغوان در محوطه پایین‌دست تصفیه‌خانه پساب صنعتی غرس شد.

منبع:شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *