اخبار داغ

میوه شب عیدازفردادر۲۵نقطه اردبیل توزیع میشود

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،گروه استان‌ها – فرماندار اردبیل گفت: در راستای تحقق وضعیت تنظیم بازار از فردا توزیع میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر اردبیل انجام می‌شود که شهروندان می‌توانند به راحتی در آستانه سال نو کالاهای مورد نیاز خود را تأمین کنند. اردبیل اظهار داشت: در راستای تحقق وضعیت تنظیم بازار از […]

اشتراک گذاری
25 اسفند 1399
117 بازدید
کد مطلب : 36154

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،گروه استان‌ها – فرماندار اردبیل گفت: در راستای تحقق وضعیت تنظیم بازار از فردا توزیع میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر اردبیل انجام می‌شود که شهروندان می‌توانند به راحتی در آستانه سال نو کالاهای مورد نیاز خود را تأمین کنند.

اردبیل اظهار داشت: در راستای تحقق وضعیت تنظیم بازار از فردا توزیع میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر اردبیل انجام می‌شود که شهروندان می‌توانند به راحتی در آستانه سال نو کالاهای مورد نیاز خود را تأمین کنند.

وی بیان کرد: هر سال در آستانه سال عید نوروز برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ساماندهی وضعیت بازار انجام می‌شود که به همین منظور سیب و پرتقال به نرخ مصوب در میادین اصلی و تعیین شده ارائه می‌شود که خوشبختانه هیچ مشکلی از لحاظ کمبود تأمین میوه در استان نداریم.

فرماندار اردبیل ادامه داد: با هدف جلوگیری از شیوع کرونا از مردم انتظار داریم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نهایت همکاری را داشته باشند تا توزیع میوه به صورت بدون واسطه و بدون هیچ مشکلی ادامه داشته باشد که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است

امامی‌یگانه تصریح کرد: امیدواریم شهروندان خرید میوه را به یک زمان موکول نکنند و از تجمعات و شلوغی‌ها تا حد امکان پرهیز کنند چرا که تا اطلاع‌ ثانوی توزیع میوه در سطح شهر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند مایحتاج خود را به راحتی تأمین کنند و مشکلی در این زمینه باقی نماند.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای کنترل و نظارت بر اماکن توزیع میوه نیز انجام یافته و با همکاری و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته درصدد هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و برطرف کردن مشکلات آنان جامه عمل بپوشانیم.

منبع :تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *