اخبار داغ

قدردانی بازنشستگان سخت و زیان آور از واریز مابه التفاوت ها

به گزارش تجهیز نیوز، روز گذشته مدیرعامل سازمان وعده داد از امروز (بیست و پنجم اسفند) مابه‌التفاوت متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان سخت و زیان‌آور واریز می‌شود. نمایندگان این بازنشستگان ضمن قدردانی از واریز این مبالغ قبل از پایان سال می‌گویند: اگر بر طبق وعده‌ها مابه‌التفاوت مرداد تا اسفند را یکجا به حساب بازنشسته واریز کنند، […]

اشتراک گذاری
25 اسفند 1399
49 بازدید
کد مطلب : 35988

به گزارش تجهیز نیوز، روز گذشته مدیرعامل سازمان وعده داد از امروز (بیست و پنجم اسفند) مابه‌التفاوت متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان سخت و زیان‌آور واریز می‌شود.

نمایندگان این بازنشستگان ضمن قدردانی از واریز این مبالغ قبل از پایان سال می‌گویند: اگر بر طبق وعده‌ها مابه‌التفاوت مرداد تا اسفند را یکجا به حساب بازنشسته واریز کنند، حداقل شب عیدی کمی پول دست بازنشستگان را می‌گیرد و جای خالی عیدی کارگری تا حدودی پرمی‌شود.

این بازنشستگان که ماه‌ها برای پیگیری حقوق خود و اصلاح متناسب‌سازی براساس آیین‌نامه‌های مشاغل سخت دوندگی کرده‌اند، می‌گویند: امیدواریم دور دوم متناسب‌سازی نیز قبل از پایان سال کلید بخورد و مقدمات آن فراهم شود؛ ضمن اینکه انتظار داریم در دور دوم، بازنشستگان سخت و زیان‌آور در اولویت قرار بگیرند و از همان ابتدا براساس فرمول سی/سی‌ام همه پرداخت‌ها صورت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *