اخبار داغ

برگزاری مسابقه مجازی عکس «سفره نوروزی صنایع دستی ۱۴۰۰»

معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتشار فراخوان مسابقه مجازی عکاسی از «سفره نوروزی صنایع‌دستی ۱۴۰۰» خبر داد. مهلت ارسال آثار از ۲۶ اسفند۹۹ تا هشتم فروردین ۱۴۰۰ است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ویدا توحدی مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور هدف از […]

اشتراک گذاری
25 اسفند 1399
117 بازدید
کد مطلب : 36055

معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتشار فراخوان مسابقه مجازی عکاسی از «سفره نوروزی صنایع‌دستی ۱۴۰۰» خبر داد.

مهلت ارسال آثار از ۲۶ اسفند۹۹ تا هشتم فروردین ۱۴۰۰ است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ویدا توحدی مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور هدف از مسابقه عکاسی «سفره نوروزی صنایع‌دستی ۱۴۰۰» را ترویج استفاده از صنایع‌دستی در مناسبت­‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: این مسابقه در ادامه سلسله مسابقات مجازی صنایع دستی است که با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا طراحی و برگزار می­‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور افزود: نخستین برنامه، مسابقه مجازی سبکی نو برای شب چله با استفاده از صنایع‌دستی ایرانی با رویکرد ترویج صنایع‌دستی در مناسبت‌­های ملی کشور بود که آذر و دی‌ماه سال جاری برگزار شد و برگزیدگان آن همراه با اختتامیه نخستین مسابقه ملی طراحی و ساخت در صنایع‌دستی با محوریت رشته­‌های از یاد رفته و در حال فراموشی که در سالن اجتماعات موزه ملی ایران برگزار شد، تجلیل شدند.

توحدی خاطرنشان کرد: این مسابقات که به صورت مجازی برگزار می شود، امکان تعامل بسیار بالایی دارند و می­‌تواند در بلندمدت زیرساخت­‌های فراوانی را برای ترویج فرهنگ مصرف صنایع‌دستی در سطح جامعه ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌­توانند فایل­‌های عکاسی خود را مطابق با شرایط فراخوان از ۲۶ اسفند تا ۸ فروردین ۱۴۰۰ از طریق سایت نمایشگاه ملی مجازی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *