اخبار داغ

رویداد تازه شو در لرستان برگزار می‌شود

معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان گفت: رویداد تازه شو در استان برگزار می‌شود. رحیم بیرانوند، اظهار کرد: یکی از پتانسیل‌ها و فرصت‌هایی که منجر به اشتغال‌زایی در لرستان می‌شود، توجه به ظرفیت گیاهان دارویی است. وی ادامه داد: در راستای بهره‌مندی از ظرفیت گیاهان دارویی استان در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان استان، با هماهنگی […]

اشتراک گذاری
24 اسفند 1399
127 بازدید
کد مطلب : 35705

معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان گفت: رویداد تازه شو در استان برگزار می‌شود.

رحیم بیرانوند، اظهار کرد: یکی از پتانسیل‌ها و فرصت‌هایی که منجر به اشتغال‌زایی در لرستان می‌شود، توجه به ظرفیت گیاهان دارویی است.

وی ادامه داد: در راستای بهره‌مندی از ظرفیت گیاهان دارویی استان در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان استان، با هماهنگی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزاری رویداد تازه شو در دستور کار قرار گرفت.

معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان تصریح کرد: رویداد تازه شو یک کارگاه آموزشی و کاربردی است که در این کارگاه علاوه بر آموزش و در اختیار قرار دادن تجربیات فعالیت در این حوزه، حاضرین در کارگاه می‌توانند در خصوص فرصت‌ها، تهدیدها، ضعف‌ها و قوت‌های ورود به این حوزه اطلاعات قابل‌توجهی کسب کنند.

بیرانوند خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران و اعضای سمن‌ها با حضور در کارگاه از فرصت‌هایی که در این رویداد برگزار می‌شود، نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *