اخبار داغ

کاهش نقش فروش نفت خام دربودجه۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،بوشهر- نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از کاهش نقش فروش نفت خام در بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: پتروشیمی‌های استان بوشهر توجه بیشتری به مسئولیت اجتماعی داشته باشند. موسی احمدی صبح شنبه در نشست مسئولان پتروشیمی اظهار داشت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را در […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1399
50 بازدید
کد مطلب : 35529

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،بوشهر- نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از کاهش نقش فروش نفت خام در بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: پتروشیمی‌های استان بوشهر توجه بیشتری به مسئولیت اجتماعی داشته باشند.

موسی احمدی صبح شنبه در نشست مسئولان پتروشیمی اظهار داشت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را در خنثی‌کردن دسیسه‌های دشمنان در جنگ اقتصادی داشته است.

وی با اشاره به نقش صنایع پتروشیمی در جبهه اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: پتروشیمی‌ها در رونق اقتصادی کشور، ارز آوری و کمک به توسعه و آبادانی نقش و تأثیر بسیار زیادی را داشته‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صنایع و شرکت‌های پتروشیمی به واسطه تولید محصولات و جلوگیری از خام فروشی نفت و گاز نقش مهمی در درآمدزایی و ارزآوری برای کشور دارند.

وی با اشاره به شکست دشمن به واسطه تولید محصولات پتروشیمی و جلوگیری از خام فروشی نفت و گاز تصریح کرد: کاهش نقش فروش نفت خام در بودجه ۱۴۰۰ از دستاوردهای این اقدامات بوده است.

احمدی یکی از مزیت‌های مهم در کشور را صنایع نفت، گاز و پتروشیمی خواند و اضافه کرد: با حمایت از این صنایع می‌توانیم به دشمن ضربه بزنیم و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهریدر سال جهش تولید می‌بایست به تقویت تولید داخلی به ویژه توسعه پتروشیمی‌ها تاکید کنیم.

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی در جنوب استان بوشهر، بر لزوم افزایش این اقدامات و نقش‌آفرینی این صنایع در رفع مشکلات منطقه تاکید کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *