اخبار داغ

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس،بازارمسکن باارائه تسهیلات ویژه ساماندهی میشود

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،گروه استان‌ها- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای جلوگیری از بخش عمده مشکلات مردم که مربوط به حوزه مسکن است اقداماتی اساسی و قابل توجه انجام یافته و به همین منظور ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است. در راستای جلوگیری از بخش عمده مشکلات مردم […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1399
76 بازدید
کد مطلب : 35469

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،گروه استان‌ها- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای جلوگیری از بخش عمده مشکلات مردم که مربوط به حوزه مسکن است اقداماتی اساسی و قابل توجه انجام یافته و به همین منظور ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

در راستای جلوگیری از بخش عمده مشکلات مردم که مربوط به حوزه مسکن است اقداماتی اساسی و قابل توجه انجام یافته و به همین منظور ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تزریق ۳۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بخش مسکن به عنوان یک عامل اساسی برای مسکن‌دار شدن افراد نیازمند و واجد شرایط است که به همین منظور تمام تلاش ما بر این است تا سال آینده تزریق این اعتبارات تحقق یابد و بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رشد مسکن در کشور نیازمند افزایش قابل توجهی است که در این زمینه تلاش جدی برای پرداخت وام ساخت و خرید مسکن مبنای کار قرار گرفته است و زمینه‌ساز تحولات اساسی در کشور خواهد بود که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

موسوی ادامه داد: نیاز سالانه کشور یک میلیون واحد مسکونی است، در حالی که کمتر از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در چندین سال گذشته احداث شده است و عرضه و تقاضای مسکن را با هم هماهنگ کنیم که این موضوع می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر نقش اساسی ایفا کندوی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم قیمت مسکن را کاهش دهیم که این مسئله زمینه اشتغال‌زایی ۳ میلیون نفری را ایجاد می‌کند که در تلاش هستیم با همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های مربوطه به اهداف مورد نظر خود جامه عمل بپوشانیم.

منبع : تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *