اخبار داغ

دستورویژه رئیس جمهوربه وزارت صمت برای کاهش قیمت ها

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش قیمت‌ها رئیس جمهور دستور ویژه‌ای به وزارت صمت در راستای کاهش قیمت دادند و تدابیر ویژه برای کاهش قیمت‌ها در کشور انجام می‌شود. وی افزود: میوه شب عید نیز به طور انبوه در بازار عرضه می‌شود تا دغدغه و نگرانی در این […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1399
115 بازدید
کد مطلب : 35410

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش قیمت‌ها رئیس جمهور دستور ویژه‌ای به وزارت صمت در راستای کاهش قیمت دادند و تدابیر ویژه برای کاهش قیمت‌ها در کشور انجام می‌شود.

وی افزود: میوه شب عید نیز به طور انبوه در بازار عرضه می‌شود تا دغدغه و نگرانی در این زمینه برای مردم وجود نداشته باشد.

رزم حسینی با بیان اینکه جهش تولید که مقام معظم رهبری به آن تاکید ویژه‌ای دارند علی‌رغم تحریم و کرونا در کشور اتفاق افتاده است، تصریح کرد:‌ علی‌رغم تحریم و کرونا که در کشور وجود داشت توانستیم به دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه  صنعت و تولید دست یابیم.

وزیر صمت  بیان کرد: در دوره تحریم رونق بسیار خوبی در حوزه تولید شاهد بودیم و توسعه کارخانه های صنعتی در کشور به وجود آمد که نقش به سزایی در اشتغال و پویای اقتصاد داشت.

رزم حسینی افزود: در حوزه مبل و صندلی و پوشاک شاهد افزایش تولید بودیم همچنین توانستیم بسیاری از کارخانه های کشور را فعال کنیم که در این زمینه سهم استان اردبیل ۴۸ واحد تولیدی بود.

وی افزود: امروز دو واحد تولیدی در استان اردبیل به بهره برداری رسید که گام بزرگی برای اقتصاد استان اردبیل به وجود آمد.

منبع :تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *