اخبار داغ

حسین کمالی:اگر قرار است انتخابات آزاد و رقابتی نباشد،دوستان اصولگرا خودشان یک نفر را رئیس جمهور کنند/هزینه انتخابات را هم خرج فرودستان کنید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، حسین کمالی از چهره های اصلاح طلب گفت:بهتر است اصولگرایان در مورد ردصلاحیت اصلاح‌طلبان زحمت نکشند و خود را درگیر این موضوع نکنند؛ چراکه در آینده معلوم می‌شود سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان پابرجاست یا نه! وی افزود:*پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهند سرمایه اجتماعی اصلاحات را به ‌طور دقیق ببینند و […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1399
146 بازدید
کد مطلب : 35513

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، حسین کمالی از چهره های اصلاح طلب گفت:بهتر است اصولگرایان در مورد ردصلاحیت اصلاح‌طلبان زحمت نکشند و خود را درگیر این موضوع نکنند؛ چراکه در آینده معلوم می‌شود سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان پابرجاست یا نه!

وی افزود:
*پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهند سرمایه اجتماعی اصلاحات را به ‌طور دقیق ببینند و بسنجند ابتدا نسبت به اصلاح‌طلبان رفتار گزینشی پیش نگیرند تا بعد در عرصه رقابت بهتر معلوم شود که کدام جریان سیاسی سرمایه اجتماعی خود را بیشتر از دست داده است.

*اتفاقا بررسی‌ها و نظرسنجی‌ها در بسیاری از بخش‌ها نشان می‌دهد که وضع اصولگراها از نظر سرمایه و پایگاه اجتماعی و میزان مقبولیت میان مردم چندان تعریفی ندارد.

* تاکید دارم که اگر قرار است انتخابات آزاد و رقابتی شکل نگیرد، بهتر است بحث انتخابات را دوستانه حل و فصل کنیم و اعتراض نکنیم و به اصولگرایان بگوییم که شما خودتان جمع شوید و فردی که مورد وثوق‌تان است را به عنوان ریاست‌جمهوری منصوب کنید؛ بدون اینکه رای‌گیری انجام شود. در نهایت هزینه انتخابات هم خرج طبقات ضعیف و فرودست جامعه شود.

منبع:روزنامه اعتماد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *