اخبار داغ

تزریق واکسن کرونا به ۶۹ سالمند در مراکز شبانه روزی بهزیستی خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از تزریق واکسن کرونا به ۶۹ نفر از سالمندان مراکز شبانه روزی بهزیستی استان خبر داد. علی عرب نژاد، بعدازظهر شنبه ۲۳ اسفند در جمع خبرنگاران بیان کرد: اولین تزریق واکسن بیماری کووید ۱۹ در مراکز تجمعی شبانه روزی تحت پوشش بهزیستی  برای سالمندان مقیم در مراکز شبانه روزی در دوشنبه، […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1399
129 بازدید
کد مطلب : 35538

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از تزریق واکسن کرونا به ۶۹ نفر از سالمندان مراکز شبانه روزی بهزیستی استان خبر داد.

علی عرب نژاد، بعدازظهر شنبه ۲۳ اسفند در جمع خبرنگاران بیان کرد: اولین تزریق واکسن بیماری کووید ۱۹ در مراکز تجمعی شبانه روزی تحت پوشش بهزیستی  برای سالمندان مقیم در مراکز شبانه روزی در دوشنبه، ۲۵ اسفند ماه جاری  آغاز می شود. 

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری ایسنا ، وی ادامه داد: در این مرحله ۶۹ نفر از سالمندان و ۵۹ نفر از پرسنل مراکز سالمندان استان در شش مرکز سالمندان  شهرهای بیرجند، فردوس، قاین و طبس واکسینه می شوند.

عرب نژاد با بیان اینکه از این تعداد ۴۷ سالمند و ۳۶ پرسنل از شهرستان بیرجند هستند، اظهار کرد: همچنین ۱۱ سالمند و چهار پرسنل از فردوس واکسینه می شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع ۱۲۸ نفر از سالمندان و پرسنل واکسن کرونا را تزریق می‌کنند، خاطرنشان کرد: ۹ سالمند و ۱۵ پرسنل از قاین و دو سالمند و چهار پرسنل از طبس واکسینه میشوند.

منبع : ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *