اخبار داغ

بارش برف دراردبیل به بیش ازنیم متررسید

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: به دنبال کولاک و بارش برف در برخی مناطق استان میزان ارتفاع بارش به بیش از نیم متر رسیده است. برخی مناطق اردبیل سرمای ۱۹ درجه را سپری کرده و در حال حاضر بعد از فراگیری کولاک و بارش برف تمامی راه‌های استان یخبندان شده است […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1399
104 بازدید
کد مطلب : 35419

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: به دنبال کولاک و بارش برف در برخی مناطق استان میزان ارتفاع بارش به بیش از نیم متر رسیده است.

برخی مناطق اردبیل سرمای ۱۹ درجه را سپری کرده و در حال حاضر بعد از فراگیری کولاک و بارش برف تمامی راه‌های استان یخبندان شده است که این سرما و یخبندان در طول شب تا روز دوشنبه در منطقه تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: هوای سرد همچنان در استان حاکم است و از روز دوشنبه وزش بادهای جنوبی استان را فرا خواهد گرفت و سبب افزایش دما در استان خواهد شد اما خوشبختانه با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد البته از رانندگان درخواست داریم تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ حتماً به همراه داشته و از سفرهای غیرضروری به شدت خودداری کنند.

محمدی تصریح کرد: تا روز دوشنبه ۲۵ اسفندبه تدریج چند درجه ای بر دمای هوا افزوده شده اما از سه شنبه (۲۶ اسفند) با وزش باد گرم گاهی تند، دمای هوا افزایش محسوس خواهد داشت.

وی اظهار کرد: امیدواریم کشاورزان نسبت به کنترل وضعیت گلخانه‌ها و باغات خود اهتمام جدی داشته باشند و با کنترل شرایط برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند که این مسئله در حال حاضر بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

منبع :تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *