اخبار داغ

استاندار خوزستان اقای دشتکی از ظرفیت گروه های جهادی برای محرومیت زدایی از استان استفاده کند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در نشست کمیته تخصصی این گروه گفت:ما با نگاهی انقلابی در کنار دیگر دستگاه های اجرایی آمادگی داریم به جنگ محرومیت ها برویم. و این شعار نیست. در ادامه این نشست اکبری با اشاره به پیام نورانی رهبر فرزانه انقلاب […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1399
137 بازدید
کد مطلب : 35562

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در نشست کمیته تخصصی این گروه گفت:
ما با نگاهی انقلابی در کنار دیگر دستگاه های اجرایی آمادگی داریم به جنگ محرومیت ها برویم. و این شعار نیست.

در ادامه این نشست اکبری با اشاره به پیام نورانی رهبر فرزانه انقلاب به گروه های جهادی افزود: ارتباط گروه های جهادی با هم و با دستگاه ها از رسالت اصلی این گروه ها است؛ بیان داشت:
ما باید با تمام ظرفیت های خودمان در این گروه جهادی نسبت به شناسایی محرومیت ها بدون محدودیت ورود کنیم واز دیگر دستگاه ها نیز کمک می طلبیم و حاضریم با برنامه های آبادگری خودمان چراغ راه مسولین باشیم.
ایشان همچنین در ادامه این جلسه بیان داشت:فرهنگ جهادی کمک به دیگری است. و از استاندار جدید خوزستان به عنوان پدر و دلسوز استان می خواهیم تا از ظرفیت گروه های جهادی در تمام زمینه ها اهم از آموزشی، پزشکی، فرهنگی و غیره برای کمک به مردم مناطق محروم استان کمک بگیرد.
مدیر گروه جهادی شهید استان خوزستان در پایان اظهار داشت:
شرم آور است بعداز چند دهه از انقلاب شاهد محرومیت های فاحشی در استان زرخیز خوزستان باشیم.انقلاب ما انقلاب محرومان است. وجای تاسف دارد هنوز مردم ما چوب ضعف مدیریت ومدیران انتصابی ضعیف را می خورندکه فاقد روحیه جهادی می باشند.
خوزستان نیاز به مدیران جهادی دارد نه مردان کارمند پشت میز نشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *