اخبار داغ

اختتامیه چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری آیین اختتامیه ی چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان در هفته ی آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در آخرین جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال که […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1399
67 بازدید
کد مطلب : 35245

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری آیین اختتامیه ی چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان در هفته ی آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در آخرین جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال که با حضور آقایان یونس قیطانی، منصور محبی و مرتضی حاتمی و خانم ملوک هاشمی مدیر موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام (مجری برنامه) برگزار شد با بررسی برنامه های پیشنهادی و رصد امور، اجرای آیین اختتامیه با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی روز یک شنبه ۲۴ اسفندماه تعیین شد.

دبیر جایزه ی کتاب سال استان ایلام ادامه داد: جایزه کتاب سال استان ایلام خوشبختانه به درختی تنومند و سایه گستر تبدیل شده که مورد استقبال ناشران و مولفان بومی قرار گرفته و تاکنون جریان انگیزشی و اعتباری مناسبی را در میان جامعه هدف به وجود آورده و هر سال با پویایی و جریان سازی مناسب با نظارت و هدایت این اداره کل برگزار می شود. جایزه ی کتاب سال استان ایلام در جهت تقویت فرهنگ و ادب بومی و محلی استان و معرفی پتانسیل های موجود، بخش آثار کردی با داوری فرهیختگان ایلامی؛ نیز مورد توجه و انتخاب قرار داده است. دوره اول این جایزه توسط موسسه فرهنگی هنری فصل پنجم هنر و سه دوره بعد توسط موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام برگزار شده است و انشاالله آیین اختتامیه چهارمین دوره جایزه کتاب سال روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *