اخبار داغ

قالیباف: مردم حتی پای مرغ هم نمی‌توانند بخرند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی که مردم در حوزه تأمین‌ مرغ دارند، گفت: مردم حتی پای مرغ هم نمی توانند بخرند. تا ۲۷ مهرماه به اندازه ۴.۲ میلیارد دلار در حوزه نهاده‌های کشاورزی، پول تخصیص و پرداخت شده است و با این‌ پول، قیمت مرغ […]

اشتراک گذاری
22 اسفند 1399
142 بازدید
کد مطلب : 35122

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی که مردم در حوزه تأمین‌ مرغ دارند، گفت: مردم حتی پای مرغ هم نمی توانند بخرند. تا ۲۷ مهرماه به اندازه ۴.۲ میلیارد دلار در حوزه نهاده‌های کشاورزی، پول تخصیص و پرداخت شده است و با این‌ پول، قیمت مرغ هرگز نباید از حدود ۱۱ هزار تومان فراتر می‌رفت. پس مشکل ما پول نیست، بلکه ناکارامدی و ایده‌هایی است که به دنبال حل اساسی مشکلات نیستند.

قالیباف بیان کرد: ممکن است ما و دولت در مواضع سیاسی تفاوت داشته باشیم، اما بارها گفته‌ایم ما در حوزه حل مشکلات مردم به تفاوت نگرش‌های سیاسی کاری نداریم و برای حل این مشکلات به دولت کمک‌ می‌کنیم و وظیفه ما حل مشکلات مردم است. ما باید هم برای رفع تحریم و هم برای خنثی‌سازی اثرات تحریم‌ها تلاش کنیم و این‌ها باید به دست جوانان انجام شود. البته که پیشکسوتان نیز باید در این خصوص کمک کنند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *