اخبار داغ

رژیم صهیونیستی منتظر باشد/ انتقام نزدیک است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، ساعتی پس از انتشار بیانیه شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مبنی بر پاسخ به جنایت رژیم صهیونستی برای شهادت صیادان فلسطینی ، رسانه های این رژیم نسبت به انتقام حتمی هشدار دادند. تهدید جهاد اسلامی را جدی بگیرید رسانه‌های صهیونیستی از جمله یدیعوت آحارونوت پنجشنبه شب بعد از بیانیه سرایا […]

اشتراک گذاری
22 اسفند 1399
75 بازدید
کد مطلب : 35108

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، ساعتی پس از انتشار بیانیه شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مبنی بر پاسخ به جنایت رژیم صهیونستی برای شهادت صیادان فلسطینی ، رسانه های این رژیم نسبت به انتقام حتمی هشدار دادند.

تهدید جهاد اسلامی را جدی بگیرید

رسانه‌های صهیونیستی از جمله یدیعوت آحارونوت پنجشنبه شب بعد از بیانیه سرایا القدس جهاد اسلامی نوشتند که بر اساس تجربه هرگاه بازوی نظامی جهاد اسلامی تهدید به پاسخ کند، بهتر است این تهدیدها جدی گرفته شود.

سرایا القدس در بیانیه امشب خود این اقدام جنایت آمیز صهیونیست‌ها را «حادثه دردآوری» دانست و تأکید کرد که بعد از تحقیقات کامل و فراگیر نیروهای امنیتی مقاومت فلسطین مشخص شد که رژیم صهیونیستی پشت حادثه به شهادت رسیدن سه تن از خانواده «اللحّام» است.

صبح یکشنبه این هفته سه صیاد فلسطینی که از اعضای یک خانواده فلسطینی به نام‌‌های «یحیى مصطفی اللحام»، «حمدی حجازی اللحام» و «زکریا حجازی اللحام» به شهادت رسیدند بر اثر اصابت خمپاره‌ اسراییل به قایقشان به شهادت رسیدند.

پیش از این منابع خبری گزارش داده بودند که این سه ماهیگیر فلسطینی در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

منبع:برنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *