اخبار داغ

پایگاه خبری اطاعات پژوهش دراردبیل راه اندازی میشود

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،داود شایقی ظهر امروز در نشست کارگروه آموزش و پژوهش در اردبیل اظهار داشت: با هدف ارتقای همکاری با دانشگاه‌ها پایگاه جامع اطلاعات پژوهش در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود که در این زمینه درصدد هستیم تا بتوانیم به اهداف پژوهشی در استان دست یابیم. وی بیان کرد: درصدد هستیم با پیمودن […]

اشتراک گذاری
21 اسفند 1399
110 بازدید
کد مطلب : 34893

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،داود شایقی ظهر امروز در نشست کارگروه آموزش و پژوهش در اردبیل اظهار داشت: با هدف ارتقای همکاری با دانشگاه‌ها پایگاه جامع اطلاعات پژوهش در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود که در این زمینه درصدد هستیم تا بتوانیم به اهداف پژوهشی در استان دست یابیم.

وی بیان کرد: درصدد هستیم با پیمودن فرآیند و اهداف مورد نظر در راستای اجرایی کردن طرح‌های پژوهشی در استان برای رسیدن به یک سطح علمی و تخصصی در بیشتر حوزه‌ها و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی آن طور که باید اقدام کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: اجرای برنامه‌ها به صورت مسئله‌محور با هدف رفع مشکلات و موانع استان در دستور کار است و به همین منظور درصدد هستیم تا با همکاری پژوهشگران در راستای بهبود وضعیت و دستیابی به بخش توسعه‌ای در حوزه علمی آن طور که باید ورود داشته باشیم.

شایقی تصریح کرد: جذب اعتبارات پژوهشی استان اردبیل در سال گذشته و امسال به صورت کاهل جذب شده و درصدد هستیم با اجرای طرح‌های پژوهشی به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که در این زمینه اجرای طرح‌های پژوهشی مناسب و کاربردی خروجی مشخصی داشته باشد.

وی اظهار کرد: اجرای طرح‌های پژوهشی متعدد در مسیر حل مشکلات و مسائل استان اردبیل خروجی مناسب داشته و کاربردی است که در این زمینه برای بهبود برنامه‌های استان در این زمینه بتوانیم با رفع مشکلات و موانع موجود اقدام کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه داشته باشیم.

منبع :تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *