اخبار داغ

موزه های شهرهای نارنجی و قرمز در روزهای عید تعطیل است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز محمد رضا کارگر، مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تعطیلی موزه‌های شهرهای نارنجی و قرمز در تعطیلات نوروز خبر داد.مدیر کل موزه ها و اموال منقول تاریخی میراث فرهنگی گفت: شهرهایی که بر طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرهای نارنجی […]

اشتراک گذاری
21 اسفند 1399
86 بازدید
کد مطلب : 34819

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز محمد رضا کارگر، مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تعطیلی موزه‌های شهرهای نارنجی و قرمز در تعطیلات نوروز خبر داد.مدیر کل موزه ها و اموال منقول تاریخی میراث فرهنگی گفت: شهرهایی که بر طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرهای نارنجی و قرمز اعلام شود، تعطیل خواهند بود.

وی در ادامه افزود: البته موزه هایی که در شهرهای زرد و آبی قرار دارند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا آماده پذیرش علاقمندان خواهند بود و با بیان این که رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی از ضروریات حضور علاقمندان در موزه‌های شهرهای زرد و آبی است گفت: مسئولان موزه با جدیت شیوه نامه ها را رعایت می کنند.

حضور تعداد محدود افراد و جلوگیری از تجمع مردم، و زدن ماسک در موزه های شهرهای زرد و آبی از جمله موارد شیوه نامه های بهداشتی ورود به موزه ها است. هم اکنون در کشور ۷۴۰ موزه در کشور وجود دارد که حدود ۲۸۶ موزه در دولت تدبیر امید تاسیس و راه اندازی شده است. ورود کرونا از سال گذشته بارها موجب تعطیلی موزه های سراسر کشور شده و همین امر خسارت اقتصادی قابل توجهی را به این اماکن وارد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *