اخبار داغ

روزانه ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در جنوب آذربایجان‌غربی مصرف می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به استقبال شهروندان از سوخت پاک و همچنین صرفه‌جویی در مصرف بنزین، گفت: به طور میانگین روزانه ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در این منطقه نفتی مصرف می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سیدجواد فیض‌حسینی روز چهارشنبه اظهار داشت: هم‌اکنون ۶ باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی […]

اشتراک گذاری
21 اسفند 1399
109 بازدید
کد مطلب : 34839

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به استقبال شهروندان از سوخت پاک و همچنین صرفه‌جویی در مصرف بنزین، گفت: به طور میانگین روزانه ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در این منطقه نفتی مصرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سیدجواد فیض‌حسینی روز چهارشنبه اظهار داشت: هم‌اکنون ۶ باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی شامل میاندوآب، بوکان، مهاباد و نقده در حال احداث است که با بهره‌برداری از آنها ۷۰۰ هزار مترمکعب بر ساعت به میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده خواهد شد.

وی افزود: این جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این جایگاه‌ها بیش از ۵۵ درصد است، گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب به ۶۱ جایگاه افزایش می‌یابد.

فیض‌حسینی با بیان اینکه ۵۵ جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب فعالیت دارد، افزود: این تعداد شامل ۲۸ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی تک‌منظوره و ۲۷ جایگاه دو منظوره است که به صورت شبانه‌روزی در زمینه توزیع سوخت پاک سی‌ان‌جی فعالیت دارند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با واقع شدن در جنوب آذربایجان‌غربی به مرکزیت شهرستان میاندوآب دارای هشت ناحیه مرکزی و ۹۱ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر ۳۲ جایگاه تک منظوره سوخت مایع، ۳۸ باب جایگاه دو منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، ۲۱ باب جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی، ۲۵۳ باب فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

این منطقه یکی از مناطق ۳۷ گانه نفتی کشور است که وظیفه تامین و توزیع سالانه حدود یک میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مایع و حدود ۴۰ هزار تن گاز مایع (LPG) را به عهده دارد؛ این منطقه دارای یک باب انبار نفت با ظرفیت ذخیره‌سازی ۶۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی است.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *