اخبار داغ

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۱۹ اسفند ۹۹

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن دو نفر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد. مهدی محمدی با اشاره  به فوت دو نفر در استان در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا گفت: با […]

اشتراک گذاری
19 اسفند 1399
73 بازدید
کد مطلب : 34325

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن دو نفر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

مهدی محمدی با اشاره  به فوت دو نفر در استان در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا گفت: با جان باختن این تعداد، شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۴۹۱ نفر رسیده است.

وی از بستری شدن ۴۶ نفر در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: با این تعداد، هم اکنون ۱۳۵ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی گفت: از این تعداد ۵۶ نفر در بخش های ویژه بستری هستند که حال ۱۰ نفر آنها وخیم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در استان تاکنون ۲۷ هزار و ۹۲۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان تعداد موارد شناسایی شده ابتلا به کرونا در استان را طی این مدت ۴۴ هزار و ۸۶ نفر اعلام کرد.

منبع:برنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *