اخبار داغ

کتاب «نارنج‌های کال» در شیراز منتشر شد

 رمان «نارنج‌های کال» نوشته فیروزه رهنما نویسنده شیرازی منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، فیروزه رهنما درباره رمان خود، گفت: نمی‌دانم خداوند چه مخلوقات دیگری را آفریده اما خوب می‌دانم که شاهکار خلقتش موجودی است دو پا به نام زن، موجودی بی مانند که دنیا را بر وجود با احساس و پر مهر […]

اشتراک گذاری
19 اسفند 1399
79 بازدید
کد مطلب : 34481

 رمان «نارنج‌های کال» نوشته فیروزه رهنما نویسنده شیرازی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، فیروزه رهنما درباره رمان خود، گفت: نمی‌دانم خداوند چه مخلوقات دیگری را آفریده اما خوب می‌دانم که شاهکار خلقتش موجودی است دو پا به نام زن، موجودی بی مانند که دنیا را بر وجود با احساس و پر مهر خودش می‌چرخاند. موجودی که بی او جهان تهی از تمام زیبایی‌هاست.

این نویسنده شیرازی تاکید کرد: رمان «نارنج های کال»، روایتگر زنی است فرشته‌صفت، مادری بی مانند و دختری پر محبت؛ زنی که می‌جنگد، بغض می‌کند، می‌بارد، بلند می‌شود، لبخند می‌زند و باز هم می‌جنگد.

در کتاب یادشده، برشی از حس‌های زنانه، احساساتی که واژه شده و بر نوک قلم روان تا داستانی را روایت کند از زنی مثل همه ما، زنی صبور که وقتی شیشه احساسش می‌شکند چارچوب اخلاقی اش ترک می‌خورد او در تنگنای رازآلود درونش سرکوب می‌کند آنچه عقل و قلبش را به جدالی نابرابر کشانده است.

«نارنج‌های کال»، نوشته فیروزه رهنما، شاعر، نویسنده و گوینده و مجری شیرازی، با ویراستاری فاطمه رمضانی‌زاده سیدانی، در ۳۳۶ صفحه در قطع رقعی و جلد شومیز، اسفند جاری توسط انتشارات نویسندگان فارس منتشر شد.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *